11.08.2011

Wizyta na Podlasiu, czyli jaka piekna Polska nasza!

Zachęcona postem Liski, autorki bloga White Plate wybrałam się na wycieczkę na Podlasie. To rzeczywiście niezwykłe miejsce...
Zgodnie z rekomendacjami Liski, skorzystałam z gościnności pani Dżennety Bogdanowicz - rodowitej Tatarki, która prowadzi w Kruszynianiach restaurację i agroturystykę*.

Zajadałam się tatarskimi specjałami, spacerowałam po kruszyniańskim lesie, oglądałam tatarskie jutry i meczet...

Nie dane mi było tylko spróbować sławnej babki ziemniaczanej, ale widać to znak, że jeszcze tam wrócę... - z prawdziwą przyjemnością!

W Kruszynianach spróbować można prawdziwych tatarskich specjałów.

Pieremiacz

Pierekaczewnik

Kibiny

Belysz

Z tej jagodzianki jagody aż się wysypywały...

PS. Po drodze do wsi Kruszyniany warto zajrzeć do Supraśla, gdzie znajduje się wspaniałe muzeum ikon - to zdecydowanie miejsce, którego nie wolno przegapić! Polecam.


*Tatarska Jurta
Kruszyniany 58
16-120 Krynki

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...